יצירת קשר
Call
Call
Mail

שחזור הודעות וואטסאפ ושיחות וואטסאפ שנמחקו

הודעות הוואטסאפ שלכם נמחקו? ברשותנו הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לביצוע שחזור הודעות וואטסאפ שנמחקו, בין אם נמחקו בטעות, בעקבות תקלה במכשיר או במכוון – אם שחזור שיחות בוואטסאפ מהמכשיר הסלולרי קריטי עבורכם, הימנעו מביצוע פעולות עצמאיות שעלולות להביא למחיקת המידע לצמיתות באופן שלא יאפשר הצלת הודעות שנמחקו. אל תבצעו עדכון של האפליקציה או מערכת ההפעלה של מכשיר הטלפון, אל תנסו להתקין אפליקציות לשחזור הודעות ופנו למעבדת שחזור המידע שלנו לייעוץ.

התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני 03-6259898

סודיות מובטחת

 

וואטסאפ (WhatsApp) היא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם, עם כ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, נכון ל-2024. 100 מיליארד הודעות ווטסאפ נשלחות מדי יום בעולם, ובאפליקציה מבוצעות 2 מיליארד דקות של שיחות קוליות ושיחות וידאו – ולמעשה, האפליקציה היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר. שליטתה של וואטסאפ בשוק המסרים המידיים הופך אותה לכלי משמעותי אצל רבים מאיתנו – בפן האישי והעסקי. אצל משתמשים רבים, WhatsApp מכילה מידע בעל ערך רגשי, פיננסי או משפטי רב. לעתים מתנהלות באפליקציה שיחות רגישות וחשובות במיוחד. כאשר הודעות הווטסאפ נמחקות בטעות או במכוון, מדובר לרוב בתקלה דרמטית שמשפיעה מהותית על החיים שלנו, ולכן הצורך בשחזור הודעות ווטסאפ.

מעת לעת מתווספים לאפליקציית וואטסאפ מנגנוני הצפנה שונים ודרכי פעולה שמטרתן להקשות על שחזור הודעות שנמחקו – קושי אשר מאתגר ארגוני ביון ואכיפה בארץ ובעולם. נמחקו לכם הודעות הוואטסאפ במכשיר הטלפון? מומלץ להתחיל מיד את תהליך שחזור ההודעות. כל פעולה שתבצעו בטלפון עלולה למחוק לצמיתות את ההודעות או להפריע לאפשרות לשחזר אותן. 

מדוע נמחקו הודעות הוואטסאפ שלי?

הנה כמה סיבות שבגללן ייתכן שהודעות הווטסאפ נמחקו לכם מהטלפון:

  • מחקתם את ההודעות בטעות
  • עשיתם אתחול לטלפון או שהחלפתם מכשיר
  • האפליקציה קרסה או כשלה והתקנתם מחדש
  • הפעלתם תכונה (פיצ'ר) של מחיקת הודעות אוטומטית בוואטסאפ
  • עדכון גירסה גרם לתקלה כלשהי
  • חסמתם איש קשר
  • המידע במכשיר הושחת מסיבה כלשהי
  • נגמר מקום האחסון בטלפון
  • תקלה פיזית בטלפון גרמה למחיקת מידע, ובין היתר נמחקו הודעות הוואטסאפ

 

שחזור הודעות מחוקות – רק במעבדה מקצועית

נמחק לכם הוואטסאפ? נעלמו הודעות? אם אתם זקוקים לשחזור הודעות וואטסאפ אישי או משפטי, פנו אך ורק למעבדה מקצועית בעל ניסיון וטכנולוגיה מתקדמת, שתמצה את ניסיונות השחזור ותאחזר את מירב המידע אותו ניתן להציל. אנו מתעדכנים מדי יום בטכנולוגיות החדישות ביותר ומפתחים שיטות בלעדיות לפיצוח הצפנות.

כל פעולה שתבצעו במכשיר או באפליקציית WhatsApp עלולה למחוק לצמיתות כל אפשרות לשחזר הודעות. צרו עמנו קשר לייעוץ חינם, בטרם תבצעו פעולה שאין ממנה דרך חזרה.

 

 

כמה זמן לאחור ניתן לשחזר הודעות וואטסאפ מחוקות?

לעתים ניתן לבצע שחזור הודעות גם תקופה ממושכת לאחור. המצלתנו היא להפסיק להשתמש במכשיר באופן מיידי וליצור קשר עם המומחים שלנו. אל תבצעו עדכוני גרסאות, הימנעו מחיבור המכשיר למחשב ואל תבצעו פעולות שמומלצות בפורומים, מאמרים או סרטונים חובבניים, אשר עלולים להביא לקשיים בשחזור ואף למחיקת החומר לצמיתות!

איך משחזרים שיחות בוואטסאפ?

השאלה היא קודם כל האם הכוונה היא לשחזור של שיחות טקסט בוואטסאפ או לשחזור של שיחות קוליות שהתקיימו באפליקציה. הודעות קוליות בוואטסאפ שנמחקו – ניתן לשחזר. ניתן לשחזר גם הודעות טקסט. שיחות קוליות, הדומות במאפיינים לשיחת טלפון רגילה, ניתנות לשחזור רק אם הוקלטו באפליקציה כלשהי או בכל אמצעי הקלטה אחר. על מנת לברר פרטים נוספים צרו קשר עם מומחי השחזורים שלנו באמצעות פרטי ההתקשרות שבתחתית הדף.

מהי עלות שחזור צ'אט וואטסאפ?

בעת בחירת מעבדה שתשחזר עבורכם הודעות, עליכם לשאול את עצמכם בעיקר באילו כלים המעבדה משתמשת, האם כלי השחזור הם אותם כלים בהם משתמשים בגופי אכיפה וביון או תוכנות חובבניות? האם המעבדה מקצועית ובין לקוחותיה גופים מרכזיים במשק וארגונים גדולים או שמדובר בעסק המתנהל באופן רשלני? האם המידע ממכשיר הטלפון הנייד שלכם יהיה מוגן באותה מעבדה? האם ישמרו על סודיות המידע ובאמת ימחק לצמיתות בסיום הטיפול? בנוסף – אתם היחידים שיכולים להעריך עד כמה המידע שנמחק חשוב לכם, ואם שווה לכם לשלם עבור שחזורו. אם אתם מחפשים מידע על שחזור וואטסאפ, כנראה שהשיחות שנוהלו באפליקציה היו חשובות, וסביר להניח שתוכלו לשלם את הסכום הנדרש כדי לשחזר אותן.

באילו מקומות בארץ ניתן לקבל את השירות?

מעבדות פורס מז'ור ממוקמות ביהוד וניתן לשלוח לנו מכשירים באמצעות שליח מכל מקום בארץ.

איך משחזרים הודעות שנמחקו בסמסונג גלאקסי?

שחזור הודעות שנמחקו בגלאקסי מתבצע כמו כל שחזור הודעות במכשיר אחר. יש לפנות למומחים שלנו.

איך אפשר לשחזר הודעות וואטסאפ שמחקתי?

אפשר לשחזר הודעות ווצאפ שנמחקו ממרבית מכשירי הסלולר הקיימים היום בשוק – אייפון, סמסונג גלקסי, LG, סוני, נוקיה ועוד אלפי דגמים של מכשירים. ברשותנו ציוד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. על מנת לברר אם אפשר לשחזר הודעות ווצאפ שנמחקו לכם, צרו קשר עם המומחים שלנו.

האם אפשר לשחזר הודעות ווטסאפ אם המכשיר שקיבל את ההודעות נגנב או אבד?

אפשר לשחזר הודעות ווטסאפ אם השתמשתם בשירות גיבוי כלשהו להודעות – גיבוי בענן או גיבוי במחשב או בכל אמצעי אחר. לבירורים נוספים בנושא, צרו קשר עם המומחים שלנו.

אנו ממליצים להימנע מכל פעולה עצמאית או חובבנית לשחזור ההודעות, שעלולה להביא לכך שמידע שניתן לשחזר ימחק לצמיתות.

כיצד אקבל את הודעות הוואטסאפ ששוחזרו?

ניתן לקבל הודעות משוחזרות במגוון דרכים. כשתגיעו לבצע שחזור, נציג בפניכם את כל האפשרויות ותוכלו לבחור בדרך הנוחה ביותר ביותר עבורכם לקבל הודעות או שיחות ששוחזרו מהוואטסאפ.

האם ניתן לשחזר סרטונים או תמונות מהוואטסאפ?

במקרים רבים ניתן לשחזר סרטונים גם ולבצע שחזור תמונות, שנשלחו או התקבלו ב-WhatApp. כדי לבדוק האם ניתן לשחזר את הסרטונים והתמונות מהמכשיר שלכם, צרו עמנו קשר.

בין לקוחותינו

רכבת ישראל
AIG LOGO
משרד התחבורה
3M
מחלקת חקירות ומודיעין ברשות ניירות ערך
סופר פארם
בזק בינלאומי
חישתיל
שופרסל
זרעים גדרה
מרכז השלטון המקומי
AON
attenti logo
E&Y
Hertz logo
Cannbit Ltd
איסכור
מנורה חברה לביטוח
סטימצקי
Migda מגדל חברה לביטוח
אפקון
אוניברסיטת תל אביב
sweetwood capital
polypid
KIMAIA
הרצוג פוקס נאמן
grant thornton
הרשות להגנת הפרטיות
Microsoft digital crimes unit
משרד המשפטים

יצירת קשר

כתובתנו: דרך החורש 4, יהוד
טלפון: 03-6259898

    This form is protected by reCAPTCHA and therefore
    the Google Privacy Policy and Terms of Service apply